Monday, December 31, 2012

Kembali Semula

Assalamualaikum.

Saya kembali semula untuk titipkn bingkisan cerita saya, dah berbulan encik blog saya ni terbiar sampi berhabuk. Kcian encik blog,encik blog sorry mengabaikan anda. Sebelum ni saya dok sibuk baca blog orang aje,sendiri punye tak terupdate,dari situ tergerak hati saya nak on balik. Ada la satu kisah nie,bila saya mula sign in blog, saya lupa semua password n username sangat kecian,nak nangis pun ada bila da terlupa, cuba password ni tak boleh cuba username tu pun tak boleh erk camne la boleh terlupa..aduusss...Akhirnya saya putus asa sudah,sebab tak dapat buka. Tapi Alhamdulillah akhirnya saya dapat jugak buka encik blog saya ni,rindu sangat sama encik blog. Encik blog sorry saya tak tau macam mana nak hiaskn encik blog,encik blog sabar ea saya masih tengah belajar nk gunakn encik blog, yang penting saya da kembali semula...ok la tataa..lain kali cerita lagi..

No comments:

Post a Comment